W podanych zdaniach skreśl błedne informacje.

Symbioza grzybów z korzeniami to mikoryza/pasozytnictwo
Oplatając korzenie drzew, grzyby ułatwiają/ utrudniają im pobieranie wody i składników mineralnych.
W zamian otrzymują wytworzony przez rośliny tlen/pokarm.
Zalezność ta sprawia, że rośliny są lepiej/gorzej odżywione.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T17:10:27+02:00
Symbioza grzybów z korzeniami to mikoryza
Oplatając korzenie drzew, grzyby ułatwiają im pobieranie wody i składników mineralnych.
W zamian otrzymują wytworzony przez rośliny pokarm.
Zależność ta sprawia, że rośliny są lepiej odżywione.
7 4 7
2009-10-11T17:13:34+02:00
Skreślone wyrazy:

pasożytnictwo, utrudniają, tlen, gorzej.
9 4 9