Odpowiedzi

2010-02-10T20:53:21+01:00
Pan Tomasz nienawidził katarynek, uważał że ta muzyka nie jest warta słuchania i bezcześci jego wykwintny słuch.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:56:14+01:00
Pan Tomasz nienawidził Katarynek ponieważ był znawcą sztuki. Bardzo go fascynowała. Urządzał koncerty w swoim domu oraz wystawy dzieł a muzyka z Katarynek była zwykłą muzyką która bardzo przeszkadzała Panu Tomaszowi.
2 4 2