Odpowiedzi

2010-02-10T20:54:53+01:00
3x-4y=7
-2x+3y=-4

3x-4y=7/*(-1.5)
-2x+3y=-4/*(-2)

-4x+6y=-10.5
4x-6y=8
0x 0y=-2,5

To chyba jest sprzecznosc:P
1 1 1
2010-02-10T20:56:09+01:00
3x-4y=7/*3
-2x+3y=-4/*4 5+3y=-4
6x-12y=21 3y=-9 /3 y=-3
-8x+12y=-16
-2x=5/-2
x=-2,5
nie może tak być więc chyba jest sprzeczność
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:56:55+01:00
3x-4y=7\*2
-2x+3y=-4\*3

6x-8y=14
-6x+9y=-12

y=2
6x-8*2=14

y=2
6x-16=14

y=2
6x=14+16

y=2
6x=30\:6

y=2
x=5