Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:54:48+01:00
-Mosiądz - Stop miedzi i cynku- stosuje się na wyroby armatury, osprzęt odporny na wodę morską, śruby okrętowe, okucia budowlane, np. klamki. Na Elementy maszyn w przemyśle maszynowym, samochodowym, elektrotechnicznym, okrętowym, precyzyjnym, chemicznym. Ważnym zastosowaniem mosiądzu jest Produkcja instrumentów muzycznych.

- Miedź jest dodawana do wielu stopów, do stali, do stopów aluminium, dodawana do srebra i złota, wykorzystywana do produkcji przewodów elektrycznych i ogólnie w elektronice.

-Stopy glinu z miedzią i magnezem- używane do wyrobu szerokiej grupy produktów – od puszek do napojów do części statków kosmicznych, w produkcji koszulek elementów paliwowych i konstrukcyjnych rdzeni reaktorów jądrowych.

Stopy magnezu- żywane są w obręczach kół, wspornikach, elementach konstrukcyjnych sportowych samochodów. Stopy niklu- do produkcji odpowiedzialnych przyrządów pomiarowych, Stosowany na sprężyny zegarowe, Stosowane na grzejne elementy oporowe.
1 5 1
2010-02-10T20:59:06+01:00
Zastosowanie metali.

zastoswanie cyny;
-powlekanie przedmiotów żelaznych
-lutowanie
-produkcja szkła
-skłądnik stopów

zastosowanie żelaza;
-składnik stopów
-do wyrobów elektromagnesów
-do wyrobu łusek do pocisków
-katalizatory

zastosowanie miedzi;
-w elektrotechnice
-do wyrobu przewodów elektrycznych

STOPY
stal- jest stopem żelaza z węglem
brąz- stop cyny i miedzi
mosiądz-stop miedzi i cynku
drualuminium- stop gliny z niewielkimi ilościami miedzi, magnezu, krzemu i zelaza.
3 5 3