Odpowiedzi

2010-02-10T21:00:08+01:00
Nie zgadzam się. ludzi nie pochodzą z magazynów są realni, prawdziwi, czuja i oddychają. przyjaaciół poznajemy w najróżniejszych miejscach w pracy, w skzole na ulicz, ale dopiero po jakims czasie okazuja sie czy sa oni prawdziwi, na całe życie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:00:31+01:00
To, że nie ma magazynów z przyjaciółmi nie oznacza, że ludzie nie mają przyjaciół. Każdy człowiek,kiedy potrzebuje przyjaciela nie bierze go z "magazynu" tylko własnymi siłami i staraniami próbuję się z kimś zaprzyjaźnic i stworzyć pewną więź. Przyjacielem nie może być pierwsza lepsza osoba. Przyjaciel to ktoś, którego znamy a on zna nas..możemy na nim polegać zawsze tak samo jak on na nas . Przyjaźni nie można porównywać do przedmiotu, bo w powyższym stwierdzeniu tak właśnie zostało uczynione. Magazynować można jedynie rzeczy materialne...Przyjaźń jest wartością bardzo ważna..i każdy ma swoją własną przyjaźń.