Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:58:15+01:00
1. sympatia ( sym-pa-tia ) - wyraża uczucie
2. nienawiść ( nie-na-wiść) - wyraża uczucie i emocje
3. kochanie ( ko-cha-nie ) - wyraża uczucie
4. samotność ( sa-mo-tność ) - wyraża uczucie

2010-02-10T20:59:24+01:00
-nienawiść
-euforia
-ciekawość
-nadzieja

Myślę że dasz mi te 10 pkt:P
2010-02-10T20:59:30+01:00
Nienawiść, pogarda, tęsknota, cierpienie