Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:57:49+01:00
1.Dlaczego się urodziłem?
2.Co dzieje się z duszą po śmierci?
3.Czy na innych planetach jest życie?
4.Kiedy będzie koniec świata?
5.Czy człowiek ma duszę?

liczę na naj;)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T20:57:56+01:00
1) Dlaczego człowiek nie żyje długo...
2) Dlaczego istnieje cierpienie na świecie...
3) Jaki jest sens życia człowieka...
4) Czemu nam się nie chce, tak jak nam się chce...
2010-02-10T20:58:54+01:00
Być albo nie być
czy warto jest żyć
Czy miłość w dzisiejszych czasach jest tak samo znacząca co w średnieowieczu i jak odbierana jest przez ówczesną młodież