Odpowiedzi

2010-02-10T21:04:01+01:00
Zad 2

1Budowal-C,D
2Budowla-A,F
3Budowla-B,E

Jak bedzię zle to nie moja wina/// ja mam tak///

Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:19:00+01:00
Zad.1
1- Domus Aurera - złoty dom nerona
2- koloseum w rzymie - amfiteatr
3- (nie wiem-odpisz na przerwie od kogoś:))

Zad.2
1-C,D
2-A,F
3-B,E
2010-02-10T22:45:38+01:00
Zad.1
1- Domus Aurera - złoty dom nerona
2-
3-
sory ale w 1 niewiem

Zad.2
1-C,D
2-A,F
3-B,E