O to treść zadania z chemii...Dlaczego przemieszczanie się rowerem ma więcej zalet niż podróżowanie samochodem?Napisz swoje argumenty.


-Ponieważ rower nie wytwarza spalin
-Ponieważ jazda na rowerze jest zdrowsza
-?
-?

Pomóżcie z tymi dwoma argumentami...

3

Odpowiedzi

2010-02-10T20:59:13+01:00
-utrzymujemy linię i dbamy o zdrowie
-mamy lepszą kondycję
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T20:59:46+01:00
Ponieważ:
-jazda rowerem nic nie kosztuje
-jak jeździmy na rowerze , wzmacniamy mięśnie udowe { powyżej kolan}
2010-02-10T20:59:51+01:00
- można podziwiać widoki
-spali sie kalorie
-nieraz są zabłocone drogi i auto nie może tam dojechać, a jednoślad może