Odpowiedzi

2010-02-10T21:05:11+01:00
WInston Churchill, 1940, Było to o polskich lotnikach z dywizjonu 303
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:06:07+01:00
Jeszcze nigdy tak wielu nie zawdzieczalo tak wiele tak nielicznym"

wygłosił Winston Churchill jesieniA 1940 r. w Izbie Gmin ,
odparcie powietrznej ofensywy Luftwaffe przysporzyło Churchillowi licznych zwolenników. Sam premier o uczestnikach bitwy o Anglię powiedział, że "nigdy w historii wojen tak wielu nie zawdzięczało tak wiele tak niewielu" .
6 4 6