Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T21:01:09+01:00
Atom zbudowany jest z jądra

np. deska, biurko, lub inna rzecz zbudowana jest z cząsteczek

w powietrzu znajduje się tlen(21%) azot(78%) i inne pierwiastki (1%)

licze na naj i mam nadzieje ze pomoglam ;);*

10 3 10
2010-02-10T21:01:42+01:00
CIAŁO_____________SUB.
Deska______________Drewno
Ołówek_____________Granit+Drewno
Gwóźdź____________Metal
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:44:54+01:00
Ciało fizyczne:
-zeszyt(papier)
-skrzypce(drewno)
-struna(metal)
-spodnie(materiał)
-długopis(plastik)
-ołówek(drewno)
-koc(materiał)
17 4 17
Zeszyt papier ołówek drewno długopis plastik