Odpowiedzi

2010-02-10T21:01:28+01:00
/jest punktualny
/nie jest impulsywny
/potrafi dostosować się do reszty grupy
/jest ambitny, łatwo przyswaja nowe wiadomości
/potrafi iść na kompromis, żyje w zgodzie z resztą uczniów
/jest pomocny, z chęcią pomaga innym
/na lekcjach jest spokojny, lecz aktywny
:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:01:46+01:00
1. Codziennie i systematycznie odrabiam pracę domową.
2.Zawsze jestem przygotowany do lekcji
3.Nigdy niczego nie zapominam : piórnika , książki , zeszytu .
4.Godnie reprezentuje szkołę.
5.Polecenie nauczyciela wykonuje szybko i dokładnie .
6. Zawsze nosze mundurek .
7.Staram się mieć same 5 i 6.
8.Biorę udział w wielu konkursach.
9.Uczęszczam na koła z wielu przedmiotów.
10.Nigdy się nie spóźniam.
2010-02-10T21:02:32+01:00
Napiszę go w punktach:

1.Musi być punktualny.
2.Musi sumiennie odrabiać pracę domową.
3.Musi żyć w zgodzie z innymi członkami klasy.
4.Musi być wzorem dla innych.
5.Chętnie pomaga uczniom słabszym.
6.Z szacunkiem traktuje osoby starsze i nauczycieli.