Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T21:03:00+01:00
A) -3,07x + 2,132 = 4,281
-3,07x=4,281-2,132
-3,07x=2,149
x=-0,7

b)6,42x - 1,304 = -8,366
6,42x=-8,366+1,304
6,42x=-7,062
x=-1,1
2 3 2
2010-02-10T21:04:59+01:00
A) -3,07x + 2,132 = 4,281
-3,07x = 4,281 - 2,132
-3,07x = 2,149 //: (-3,07)
x = -0.7

b)6,42x - 1,304 = -8,366
6,42x = -8,366 + 1,304
6,42x = -7,062//: 6,42
x = - 1.1

2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:09:41+01:00
A)-3,07x + 2,132 = 4,281
-3,07x=2,149 /:(-3,07)
x=-0,7

-3,07*0,7+2,132=2,149+2,132=4,281

b)6,42x - 1,304 = -8,366
6,42x=-7,062 /:6,42
x=-1,1

6,42*(-1,1)-1,304=-7,062-1,304=-8,366
2 1 2