Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:01:29+01:00
Dosłowne: stół o kształcie okręgu
przenośne: miejsce spotkań rycerzy
2 4 2
2010-02-10T21:03:15+01:00
Dosłownie to znaczy, że stół jest okrągły
A w przenośni, że tam siadali "rycerze okraglego stołu" czyli na równi ze soba
1 3 1
2010-02-10T21:04:06+01:00
Dosłowne : mebel z poziomą powierzchnią , jego kąty stanowią okręgi .

Przenośne : związany z dawną legendą pt : Król Artur i jego rycerze. Jest symbolem pojednania
1 4 1