Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:11:44+01:00
Przyjażń jest to wspieanie siebie na wzajem
- ja Cię wspieram
-wiem jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami na świecie
- i wiem że nikt nam w tym nie przeszkodzi
2010-02-10T21:13:20+01:00
1. Będziesz wspierał mnie w dążeniu do celów, nie powie Ci, że się nie nadaje do niczego, chyba że naprawdę nie mam do tego talentu.
2. Nie będzie Cię wpędzać w kompleksy i dołować.
3. Pomoże Ci, wesprze Cię w trudnych sytuacjach.
4. Nie rozgada dalej tego co powiesz, a nie chcesz żeby inni o tym wiedzieli.
5. Bedziesz się liczył zdaniem, bedziesz szukał kompromisu.
6. Nie zapomnisz o Tobie, nawet jakbyście spędzały ze sobą mniej czasu, bo byś była bardzo zakochana.
7. Nie będzie Ci zazdrościć, a raczej będzie z Ciebie dumna i zadowolona ;).
8. Nie mówi nikomu o Tobie, jeśli Ty tego nie wiesz, nie obraża Cię
9. Nie zabrania Ci spotykać się z innymi ludźmi.
10. Nie będzie flirtowała z z chlopkimem swojej koleznki
jest zrobione na podstwie dekalogu jak cos pisz poprwie