Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:07:47+01:00
Śniadania nie jem, bo myślę o Tobie...
Obiadu nie jem, bo myślę o Tobie...
Kolacji nie jem, bo myślę o Tobie...
A w nocy nie śpię, bo chce mi się...JEŚĆ!
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T21:08:35+01:00
Już niedługo Walentynki
dla chłopczyka, dla dziewczynki
ślij życzenia SMS-em
lecz nie pomyl się z adresem.
iicze na naj;)

l
1 5 1
2010-02-10T21:10:37+01:00
Http://www2.100lat.pl/kartki/18,Walentynki/2,153,0,Bojkot_Walentynek_.html