Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:15:43+01:00
Pół sen, pół jawa czyli coś co mogłoby się wydarzyć, ale jednak to się nie stało
2010-02-10T21:16:15+01:00
Synonimy: hibernacja, spowolnienie metabolizmu, przytłumienie aktywności
antonimy: przyspieszenie metabolizmu, wzmożenie aktywności
2010-02-10T21:17:30+01:00
Półsen-
stan na pograniczu jawy i snu;

mam nadzieje, że choć trochę pomogłam.