Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:24:20+01:00
Najbardziej w Ześmcie podobł mi sie jeden z bohaterow Jezef papkin. Jego sposob mowy oraz zachowanie rozsmieszaly mnie do łez. Podobalł mi sie moment, w ktorym papkin spiewal przezabawna piosenke o kocie pod oknami Klary.śmieszne było również wieczne powtarzane przez cześnika "mocium panie",ale również powiedzonko Rejenta"niech się stanie wola nieba z nią się zawsze zgadzać trzeba"
2010-02-10T21:27:35+01:00
1)Konflikt pomiędzy Firlejem a Skotnikckim, Firlej na każdym kroku próbował dokuczyć Skotnickiemu, jedynie dlategoiż nie podobało mu się to że posiadał on zamek górny..;D

2) Klara zarządała od papkina krokodyla , aby udowodnić miłość
3) na złość Cześnikowi Wacław nie chce ożenić swojej córki z nim;D
4 Cześnik fałszuje list który rzekomo napisała Klara...;D z wsciekłości
5) Zatrute wino... Papnik spisuje testament wszystko dla Klary; D
2010-02-10T21:38:08+01:00
W "Zemście" najbardziej podobała mi się strona humorystyczna. Papkin był znakomitą oraz przezabawna osobą. Mimo, że lubił się przechwalać i ubarwiać swoje dokonania, robił to w taki sposób, że nie można było się z tego nie śmiać. Był leniem i tchórzem, ale uważał się za szlachetnego rycerza. Bawił mnie sam jego wygląd, ubiór. Moim zdaniem no najzabawniejsza postać komedii.
1 5 1