Odpowiedzi

2010-02-10T21:18:25+01:00
Gips palony. (90oC - 120oC) 2(CaSO4 x 2H2O) ----> 2CaSO4 x 2H2O +3H2O. gips palony + H2O ---- zaprawa gipsowa (hydrau-liczna ,twardnieje pod wpływem wody). 2CaSo4 x H2O + 3H2O ---->2(CaSO4 x 2H2O)
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:19:17+01:00
2(CaSO4*2H2O)->(CaSO4)2 *(kropka) H2O + 3H2O
......................<-
.............(twardnienie zaprawy)

(CaSO4)2 *(kropka) H2O - gips palony (półwodny siarczan(VI) wapnia
6 2 6