Odpowiedzi

2010-02-10T21:27:19+01:00
350 : 5 = 70
240 : 5 = 48
800 : 5 = 160
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:27:29+01:00
300:5=60
500:5=100
700:5=140
są podzilne przez piec i sa trzycyfrowe i parzyste
1 3 1
2010-02-10T21:29:26+01:00
100, 110, 120, 130, 140, 150, 160, 170, 180, 1902, 200, 210, 220, 230, 240, 250, 260, 270, 280, 290, 300, 310, 320, 330, 340, 350, 360, 370, 380, 390, 400, 410, 420, 430, 440, 450, 460, 470, 480, 490, 500, 510, 520, 530, 540, 550, 560, 570, 580, 590, 600, 610, 620, 630, 640, 650, 660, 670, 680, 690, 700, 710, 720, 730, 740, 750, 760, 770, 780, 790, 800, 810, 820, 830, 840, 850, 860, 870, 880, 890, 900, 910, 920, 930, 940, 950, 960, 970, 980, 990.

Każdą podzielić na 5.!!


Liczę na naj..:*****
1 5 1