Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T21:21:05+01:00
Myślę że ma duże znaczenie bo w Australii jest mało opadów i klimat suchy a jesli większość ludzi tam uprawia rolnictwo to wiadomo że potrzebna im woda
17 3 17
2010-02-10T21:21:26+01:00
Wody artezyjskie – wody podziemne występujące pod ciśnieniem hydrostatycznym, zdolne do samoczynnego wypływu na powierzchnię ze studni.

W Australii znajduje się Wielki Basen Artezyjski.
Zastosowanie:
- woda pitna ze studni
- woda na pustyni. tworzą oazy
- melioracja
- lecznictwo (termy, wody mineralne)
22 3 22
2010-02-10T21:21:59+01:00
Jest badzo ważne, gdyż w Australi występuje deficyt wody. Dzięki takim wodom mogą nawadniać tereny przeznaczone na uprawę roli. Używają ją także jako wodę do picia. Przeznaczona jest też do celów leczniczych ( termy )
wody artezyjskie ( czyli wody podziemne )
18 4 18