Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T21:25:25+01:00
Miłość jest dowolną ilością emocji i doświadczeń nawiązujących do powodu silnej więzi. Słowo miłość może odnosić się do wielu różnorodnych uczuć, stanów i postaw, poczynając od ogólnego zadowolenia, a kończąc na silnej interpersonalnej atrakcji. Rozmaitość użyć i znaczeń, połączona z zawiłością opisywanych przez nią uczuć, powoduje, że miłość jest niespotykanie trudna do zdefiniowania, nawet w porównaniu do innych stanów emocjonalnych.




myśle ze pomogłem licze na naj..
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:26:39+01:00
Miłość - według mnie jest uszczęśliwianie drugiej osoby i poświęcanie się dla jej dobra. Sprawianie że na jej twarzy pojawia się uśmiech, dzielenie się z nią wszystkim co się ma.
5 4 5