Odpowiedzi

2010-02-10T21:27:12+01:00
Największą i najgłębszą jaskinią w Polsce jest Jaskinia Niedźwiedzia w Masywie Śnieżnika (długość 2230 m, głębokość 69 m). Znajduje się ona w Sudetach.
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:27:14+01:00
Wielka śnieżna - długość 23619 a głębokość 824
15 4 15
2010-02-10T21:27:29+01:00
Największa i najgłębsza z polskich jaskiń - Wielka Śnieżna: 22 km długości, 824 m głębokości
11 4 11