Witam wszystkich!
Chodzę do LO (obecnie klasa I) i z niemieckiego niestety nie jestem zbyt dobry, a muszę ułożyć dialog. Problemem nie jest ułożenie go, ale tylko w naszym ojczystym języku, zatem, o ile to możliwe, prosiłbym o jak najszybsze przetłumaczenie, tego "orginalnego" dialogu:

JA : Cześć!
TY : Cześć!
JA : Masz wolny wieczór?
TY : Tak.
JA : W takim razie, zapraszam Cię dziś wieczorem, do mojego ogrodu na mecz piłki błotnej, pomiędzy
"Nagie pośladki - Żegocin" a "Okazałe piersi - Dobrzyca". Będzie niezłe jedzenie i dużo piwa.
Jesteś zainteresowany?
TY : Takiej zabawy nie mogę opuścić! Będę na pewno. Dzięki za zaproszenie. Do zobaczenia wieczorem.
JA : Narazie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:27:13+01:00
JA: Hey!
SIE: Hallo!
JA: Sie haben einen freien Abend?
TY: Ja.
I: In diesem Fall, lade ich Sie heute Abend, mein Garten, Schlamm Fußballspiel zwischen
"Bare Gesäß - Żegocina" und "Prächtige Brüste - Dobrzyca. Es wird eine Menge gutes Essen und Bier.
Sind Sie interessiert?
TY: Diese Art von Spaß Ich kann mich nicht verlassen! Ich werde sicher. Vielen Dank für die Einladung. See you tonight.
JA: Für den Moment.

licze na naj
4 5 4
2010-02-10T21:31:23+01:00
ICH: Hallo!
DU: Hallo!
ICH: Sie haben einen freien Abend?
DU: Ja.
ICH: In diesem Fall, lade ich Sie heute Abend, mein Garten, Schlamm Fußballspiel zwischen.
"Bare Gesäß - Żegocina" und "Prächtige Brüste - Dobrzyca. Es wird eine Menge gutes Essen und Bier.
Sind Sie interessiert?
DU: Diese Art von Spaß Ich kann mich nicht verlassen! Ich werde sicher. Vielen Dank für die Einladung. See you tonight.
ICH: Für den Moment.
1 5 1