Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:32:10+01:00
Dedykuję ci ta ksiązke. Ponieważ jesteś Kimś wyjątkowym innym słowem
"miej serce i patrz w serce". Te Słowa zawsze mówiła mi moja babcia.
Pamietaj o Mnie zawsze i wszedzie.

mam nadzieje że pomogłam :)
1 5 1
2010-02-10T21:36:04+01:00
Tę książkę dedykuje mojej najlepszej przyjaciółce Katarzynie Nowak, ponieważ nigdy nie zostawiła mnie w trudnej sytuacji.

"Miej serce i patrzaj w serce"