Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T17:31:04+02:00
Wiek ziemi, skały osadowe, skamieniałości, najróżniejsze odciski stóp, kości z epoki mezozoicznej, sylwetki ludzi i zwierząt wydobyte ze zmarzlin lodowych

;)
2 3 2
2009-10-11T17:33:34+02:00
1. Odnalezione ślady organizmów(tzw. skamieniałości) spotykane w postaci
a)inkluzji - duzych fragmentów lub całych organizmów,
b)odcisków - powstających napodłozu, początkowe miękkie, twardnieja wraz z upływem czasu,
c)szczątków twardych części organizmów - np. kości, zęby czy muszli
5 3 5