Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:38:44+01:00
Jak zrobić drewniany karmnik dla ptaków?
1.Przygotuj narzędzia i drewno.
2."Powycinaj" z drewna takie kształty, aby nadawały się na podstawkę, daszek i nóżkę.
3. Poprzybijaj do siebie gwoździami elementy na tyle dobrze, aby konstrukcja była stabilna.
4.Zrób dziurę w ziemi.
5.Wstaw w nią nóżkę karmnika.
6. Dokarmiaj ptaki codziennie :)
Oczywiście może Ci pomóc ktoś dorosły :)

Pozdrawiam :>
2010-02-10T21:39:45+01:00
1.Przygotuj 4 drewniane listewki ,4 kołki i 2 drewniane platformy.
2.Jedną platformę obij z kazdej strony 1 listewką
3.Przybij do dolnej platformy w każdym rogu kołek.
4.Przybij drugą platformę na górze do kołków.
5.Karmnik skończony .
6.Teraz możesz nakarmić ptaszki