Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:51:07+01:00
Zalety
-szybko sie rozkładają
-niektóre zapewniają utrzymywanie stosownej temperatury do kilku godzin
-są większe niż zwykłe
-wytrzymalsze

wady
-droższe
-większe co powoduje dodatkowe zajęte miejsce
2010-02-10T21:54:11+01:00
Zalety:
- w pełni biodegradalne
- nadają się na kompostowanie
- nadruk z ograniczonej liczby kolorów (max. 8)
- dostępne w każdym rozmiarze i stylu
- bezpieczne dla środowiska
- rozkładają się w około 40 dni
- wytrzymałe
- estetyczne
- wygodne
- są większe niż zwykłe torby.

Wady
-są droższe
-większe co powoduje dodatkowe zajęte miejsce

Na więcej wad nie mam pomysłu ;/