Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T21:52:43+01:00
W= F*s
W= 100*3 ( N*m=J)
W= 300 J
W= 0,3 KJ
2010-02-10T21:59:37+01:00
Witaj
dane: s=3m, F = 100N, a = 0* cos0* = 1
szukane: W

Pełny wzór na pracę W obejmujący również przypadek, gdy siła F nie
jest równoległa do przesunięcia s czyli tworzy z nim kierunek różny od 0
jest: W = F*s*cosa
u nas W = F*s*1 = 100N*3m = 300 Ns = 300J = 0,3 kJ

pozdrawiam
czarnadziura