Ogłoszenie
Poszukuesz partnera do korespondencji w jezyku niemieckim. Napisz:
1. co lubisz robic
2. jakiej muzyki słuchasz
3. jakie filmy ogladasz najczęsciej
4. jaka dziedzina w sporcie najbardziej cie interesuje

No to prosze napisać :
1.ze lubie spotykac sie z przyjaciółmi oraz grac na komputerze
2. słucham techna i hh
3.najczesciej ogladam komedie
4. interesuje mnie siatkowka i plywanie

prosze o szybką odpowiedz. bo praca jest na jutro.

3

Odpowiedzi

2010-02-10T22:03:45+01:00
Ich treffe gern mit meine Freunde und mag Computer spielen.
Ich höre gern techno und hip-hop Musik.
Am oftmals sehe ich Kömedie an.
Ich interessiere mich für Volleyball und Schwimmen.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T22:05:12+01:00
1.Ich mag zu treffen mit Freunden und spielen auf dem Computer.
2,Ich mag hören Hip Hop und Techno.
3.Die meisten Ich mag Komödien zu sehen.
4.Sehr interessiert mich, Volleyball und Schwimmen.
2010-02-10T22:06:43+01:00
Hallo!
ich mag treffe meine freunde und spiele computer. Ich mag hurre techno und hip-hop. Ich fernsehen comedy. Mein Hobby ist ein Schwimmsport und Voleyball.


;))