Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T17:39:54+02:00
Moim zdaniem Pan Bóg jest bardzo ważny w naszym życiu. Jest on w stanie zrobic z nami wszystko. Ma kontrolę nad naszym życiem. Wyznacza kto się rodzi a kto umiera. Jest panem wszystkiego. Jednak gdyby nie było nas - ludzi to nad kim sprawowałby władze? Jesteśmy niezwykle ważni w planie boskim. Jednak nie świadczy to o tym, że posiadany pewnego rodzaju władzę nad Bogiem. My otzrymaliśmy od niego łaskę zycia więc doceniajmy to. I żyjmy pełnią życia znajdując czas dla Pana naszego życia.
14 3 14
2009-10-11T18:28:28+02:00
Pan Bóg nie może zbawić świata bez ludzi, którzy poprzez dobre uczynki, poprzez okazywanie miłości bliźniemu, oraz poprzez nawracanie innych mogą zrobić tak by świat był lepszy...
12 3 12