Będzie-jaki to tryb,czas,liczba,osoba,rodzaj
walczyła-jaki to tryb,czas,liczba,osoba,rodzaj
zdobywało-jaki to tryb,czas,liczba,osoba,rodzaj
przygotował -jaki to tryb,czas,liczba,osoba,rodzaj
się-jaki to tryb,czas,liczba,osoba,rodzaj
otrzymują-jaki to tryb,czas,liczba,osoba,rodzaj
gardziłbyś-jaki to tryb,czas,liczba,osoba,rodzaj
niech broni-jaki to tryb,czas,liczba,osoba,rodzaj


Na teraz plisss~!!!!

3

Odpowiedzi

2010-02-10T22:05:29+01:00
Bedzie(r.z"os.3 czas przyszły)
Walczyła(r.z"os2 czas przeszły)
Zdobywało(r.n"os3 czas przeszły
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T22:08:48+01:00
Będzie -tryb przypuszczający , czas przyszły , liczby - , osoba - , rodzaj -
walczyła -tryb - , czas przeszły , liczba pojedyncza , osoba 3 , rodzaj niemęskoosobowy
zdobywało - tryb- , czas przeszły , liczba pojedyncza , osoba 3, rodzaj nijaki
przygotował -tryb-, czas przeszły , liczba pojedyncza , osoba 3, rodzaj męski
się -...........................
otrzymują - tryb oznajmujący , czas teraźniejszy , liczba mnoga , osoba 3 , rodzaj -
gardziłbyś -tryb przypuszczający , czas przyszły , liczba pojedyncza, osoba 2 , rodzaj -
niech broni -tryb rozkazujący , czas przyszły, liczba pojedyncza , osoba 3, rodzaj -
2010-02-10T22:17:36+01:00
Będzie- tryb orzekający,czas przyszły, 3os.l.pojedyncza,r.--------.
walczyła-tryb.orzekający,czas przeszły,3os.l.pojedyncza,r.żeński
zdobywało-tryb orzekający,czas przeszły,3os.l.pojedyncza,r.nijaki
przygotował-tryb orzekający,czas przeszły, 2 os.l.pojedyncza,r.męski
się--------------
otrzymują- tryb orzekający,czas teraźniejszy,3os.l.mnoga,r.-----
gardziłbyś- tryb przypuszczający, czas.----, 2os.l.pojedyncza,r.męski
niech broni-tryb.rozkazujący,czas-----, 3os.l.pojedyncza,r----