Pomóżcie ułożyć mi hymn klasowy.
Musi być o osobach z klasy i w czym są dobrzy.
Na melodię "Wolność i swoboda".
Artur- dobry z angielskiego
Dawid - w sporcie; skarbnik klasowy
Hubert - dobry z matmy;D
Adrian - spokojny
Szymon - dobrze gra w nogę
Bartek - Zabawny
Marta - jako jedyna uczy się ukraińskiego
Radek - ładnie rysuje
Kamil - b. dobry w koszykówkę
Ewa - b. dobrze sie uczy
Arek - dobry w sporcie
Kacper - gospodarz, najładniejszy ze wszystkich chłopaków
Marcin - zawsze usmiechnięty
Justyna - ładnie śpiewa, dobrze się uczy
Mateusz - ma poczucie humoru
Arek - najmilszy chłopak w klasie
Marzena - dobrze się uczy; Zastępca gospodarza
Dominika - b. dobrze recytuje
Irek - sympatyczny
Dominika - dobra z matmy;P

Prosze o pilną odp;**

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-11T18:57:39+02:00
Odpowieddź: Nie wiem czy dobrze, to zależy co komu się podoba,!
Atrur dobry z Agnielskiego, Marta tylko jedna uczy się ukrainskiego!
Cóż za zmiana cóż za rytm każdy lubi uczyć się z nich.
Aaaaaa....
Hubert, Dominika dobrzy z matmy, Adrian zaś spokojny.
Druga immienniczk Dominika dobrze recytuje, wiersze, cytaty i inne bajko-poematy.
Dawid spotrowiec wyśmienity i do tego taki ważniak z niego...
Kasa, Kasa, Kasa,
O, każddym coś napisze taka już jestem o każdym myśle...
Och, ja ten Radek ślicznie rysuje.
Kamil, Szymon, Arek sportowcy urodzeni...
Na boisku czyją się jak urodzeni sportowcy.
Moja, Moja klasa jest cudowna każy z nich ma coś wyjątkowego: to poprost gracja Styl.
2 1 2
2009-10-11T19:44:23+02:00
Adrian jest spokojny
Arek dobry z angielskiego jest
Ten kto dobrze recytuje
Dominiką jest.

Marzena uczy się,
tak jak nasza Ewa,
Arek najmilszy w klasie jest,
I też radzi sobie w sporcie.

Kacper przystojny jest
Irek sympatyczny,
Bartek jest zabawny
Marcin ze wszystkiego cieszy się.

Dawid dobry w sporcie jest
zbiera też pieniądze,
Mati lubi cieszyć się
Radek szkice robi też
I go pani upomniała.

Hubert dobry z matmy jest!
Jak Dominika.
Szymon robi kapki
Justyna woli śpiewać.

Marta tylko uczy się
ukraińskiego
A Kamil w w kosza gra
I nie lubi nikogo.

Nie wiem jaka jestem
Jaka jest ma duma,
Jeśli jesteś ciekaw
zobacz na youtuba.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T21:55:04+02:00
Ref.
Nasza klasa żądzi! Nikt jej nie pokona!
Wygra zawsze w nogę. Z pomocą Szymona.

1. Bartek jest zabawny.. Adrian zaś spokojny..
Dawid to nasz skarbnik.. Tylko niezbyt chojny.

Ref.
Nasza klasa żądzi! Nikt jej nie pokona!
Wygra zawsze w nogę. Z pomocą Szymona.

2. Artur tu się uczy.. dobrze z angielskiego..
No a Marta ćwiczy.. się z ukraińskiego..

Ref. Nasza klasa...

3.
Łza aż wszystkim leci.. Ładnie tak ujmuję.
Słysząc Dominikę.. która recytuje..

Ref. Nasza klasa...

4.
Kacper gospodarzem.. dobry humor miewa...
A zastępca jego.. Jest właśnie Marzena.

Ref. Nasza klasa...

5.
Sportowców tu mamy.. Nie dla nich jest nosza.. (?)
To na przykład Kamil.. On jest dobry w kosza..

Ref. Nasza klasa...

6.
Chłopcy w naszej klasie... To wielka pociecha..
Irek sympatyczny... Marcin się uśmiecha..

Ref. Nasza klasa...

7.
A nie wliczam tego .. że inni są u nas.
Hubert jest i Radek.. Ewa też i Arek..

Ref, Nasza klasa...

^^
4 5 4