Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T22:04:15+01:00
2010-02-10T22:05:13+01:00
Użytkownicy internetu-to my wszyscy,to wielomiliardowa społeczność która ciągle się powiększa .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T22:05:58+01:00
To osoby korzystające z internetu. Terminy te odnoszą się do pewnej zbiorowości ludzi, mającej wspólną cechę, jaką jest korzystanie z internetu. Choć intuicyjnie zrozumiałe i wygodne w stosowaniu, to nie mówią nam, jak taką grupę można oszacować liczbowo czy procentowo (w ramach np. szerszej populacji).