Odpowiedzi

2010-02-10T22:16:31+01:00
Boże, Stwórco wszystkiego, pomóż mi w tym, abym był mądrym człowiekiem. Daj dar rozpoznawania prawdziwego dobra, bo tak naprawdę to jest mądrością. Chcę w pełni dobrze wykorzystać życie dane mi przez Ciebie, dlatego proszę o podpowiedzi serca, które przyjdą do mnie od Ciebie. Tylko tego potrzebuję, umiejętności wybierania prawdy. Amen.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T22:17:21+01:00
Panie Boże ty jesteś miłosierny i łaskawy. Swoimi cierpieniami zbawiłeś nas swój lud proszę pomóż nam i tym którzy są na złej drodze aby się nawrócili i daj nam mądrość abyśmy godnie wykorzystywali i mądrze swoją wiedzę. Amen
3 5 3
2010-02-10T22:21:33+01:00
Panie Boże! Wiesz,że jestem maleńki jak palec, ale tak jak noga czy ręka tworzy człowieka , tak każdy człowiek wnosi coś od siebie i tworzy grupe. Ja Chciałbym Cię prosić byś dał mi siłę do rozwijania wiedzy życiowej i bym przez życie podążał właściwymi drogami wybranymi dzięki mądrości, którą tylko Ty Panie możesz mi pomóc rozwijać i dąć siłę bym ją realizował. Amen.