Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T22:30:57+01:00
Tym przedmiotem jest czasoprzenaszacz. Mały podreczny przedmiot podobny do zegarka zdobiony duza iloscia diamentow i krysztalow. Takich urzadzek jest jedynie tylko 4 i kazdego zadaniem jest przenoszenie do odzielnej osobnej i bardzo niezwyklej krainy.By dokonac tego cudownego aktu wystarczy przekrecic lewe pokretlo 4 razy i nacisnac 6 razy dwa guziczki jednoczesnie. Jego ksztal jest bardzo owalny bliski kszaltowi jajka . Kazdy kto tylko raz na niego spojrzy od razu marzy o jego posiadaniu dlatego ich istnienie ejst slisle ukrywane
1 5 1
2010-02-10T22:37:08+01:00
Naszyjnik w kształcie serca o błękitnym kolorze. Ma magiczne moce, w połączeniu z odrobiną wody potrafi uzdrawiać. Patrzący na niego człowiek, napełnia się radością i pogodą ducha zapominając przy tym wszystkie smutki. Łańcuszek potrafi rozciągać się tak, by w swoim obszarze zmieścić tyle osób ile potrzebują jego wsparcia.Naszyjnik upiększa osobę, która w danej chwili ma go na szyi. Owa błyskotka posiada również i negatywne strony, przy dostaniu się w niepowołane ręce, traci swój blask zmieniając się w kolor węgla przy czym sieje choroby i dołuje wszystkich którzy go dotkną...
2 3 2