Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T22:20:48+01:00
7,8 * 10⁸ m = 7,8 * 10⁵ km
8,3 * 10⁻⁵kg = 8,3 * 10⁻² g
4,7 * 10⁶m² = 4,7 * 10² ha = 4,7 * 10⁴ a
7,23 *10⁻³ cm³ = 7,23 * 10⁻⁶ l
2010-02-10T22:21:33+01:00
7,8 * 10⁸ m = 7,8 * 10⁵ km
8,3 * 10⁻⁵kg = 8,3 * 10⁻² g
4,7 * 10⁶m² = 4,7 * 10² ha = 4,7 * 10⁴ a
7,23 *10⁻³ cm³ = 7,23 * 10⁻⁶ l
2010-02-10T22:29:43+01:00
7,8 x 10^8m=7,8x10^5km
8,3x10^-5kg=8,3x10^-2g
4,7x10^6m^2=4,7x10^2ha
oraz
4,7x10^6m^2=4,7x10^3a
7,23x10^-6 cm^3 = 7,23x10^-9l

Starałem się jasno napisać :P
a i jakby ktoś nie wiedział.. 10^6=10 do potęgi 6 :P