Odpowiedzi

2010-02-10T22:29:37+01:00
15% z 3000
3000 * 15/100 = 450

3000 - 450 = 2550

znów 15% z 2550
2550 * 15/100 = 382,5

2550 - 382,5 = 2167,5

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T22:31:13+01:00
Cena poczatkowa-3000
po 1 obnizce:
3000-15%×3000=3000-0,15×3000=3000-450=2550zl
po 2 obnizce:
2550-15%×2550=2550-0,15×2550=2550-382,5=2167,5zl
odp: bedzie kosztowal 2167,5zl
2010-02-10T22:32:42+01:00
3000zł- cena przed obniżkami

I obniżka
3000zł - 3000zł × 15 ÷=3000zł - 450zl= 2550zł

II oniżka
2550zł - 2550zł × 15÷=2550zł -382,5zł= 2167,5zł

Odp: Komputer po 2 obniżkach będzie kosztował 2167,50zł.