Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T22:34:30+01:00
Piętnaście kwiatków rośnie w ogrodzie.
Mało ludzi słucha dziś muzyki z kaset magnetofonowych.
Kilkanaście dziewczyn dostało dziś życzenia z okazji Dnia Kobiet.
Setki chłopców mają kłopoty z koncentracją.
Dużo kobiet w Polsce nie lubi narzucających się mężczyzn :)

Może głupie zakończenia, ale możesz zmienić na coś np. choroby jakieś :)

Pozdrawiam :>
17 4 17
2010-02-10T22:40:25+01:00
Piętnaście jabłek leżało w skrzynce.
W naszym środowisku codziennie namnaża się kilkaset bakterii.
Siedem owiec je trawę na łące.
Wiele zwierząt ginie z rąk człowieka.
Na zawody przyjechało dużo kibiców.
14 4 14