Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T17:42:22+02:00
Dzieci miały okazje zobaczyć mahdiego, kiedy ten przewodził publicznym modłom. W drodze powrotnej spotkały Greka, który najpierw poinformował Chamisa, że Mahdi chce widzieć dzieci, a później udzielił Stasiowi rad, jak am się zachować przed prorokiem, aby uratował siebie i Nel. Ostrzegł też chłopca że jeśli odmówi przyjęcia wiary muzułmańskiej, sprowadzi na siebie i na dziewczynkę wielkie niebezpieczeństwo.


;)
1 1 1
2009-10-11T17:42:42+02:00
Staś jest zrozpaczony. Idrys, przywódca porywaczy, nie potrafi w panującym bałaganie, odnaleźć Smaina. Dzieci uczestniczą w publicznych modłach, prowadzonych przez Mahdiego. Prorok mówi o karach, które Bóg wymierzy niewiernym. Wspomina także o wizjach, które miewa i posłannictwie otrzymanym rzekomo od samego Boga. Twierdzi, że obowiązkiem wiernych jest podbicie Egiptu i Mekki, a nawet całego świata. Mahdi pragnie spotkać się z porwanymi dziećmi. Jeden z Greków przybywający w Chartumie radzi Stasiowi, by podczas spotkania z prorokiem przyjął islam. Inaczej - może narazić się na śmierć.