Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-10T22:33:41+01:00
1. 4(t-1)= t+5
4t-4=t+5
3t=9
t=3

2.liczba 3 spełnia równanie (obliczenia) :

1. ⅓ x - 2 = 5 - ⅔ x
x=5+2
x=7
NIE
2. ⅔ x + 2 = ⅓ (x+9)
⅔ x + 2=⅓x + 3
⅓x =1
x=3
TAK
3. x - 4 = 3(2x + 5)
x-4=6x+15
-5x=19
x=-3,8
NIE
4. 4x + 2 = 5x -(x - 1)
4x + 2 =5x-x+1
4*3+2=5*3-3+1
12+2=15-2
24=13
NIE
2010-02-10T22:36:37+01:00
1)
4t-4=t+5
3t=9
t=3

2)
1.
½×3 - 2 = 5 - 1×3
1,5-2=5-3
-0,5=2 sprzeczne

2.
⅔ ×3 + 2 = ⅓ (3+9)
5=6 sprzeczne

3.
3 - 4 = 3(2×3 + 5)
-1=3×11
-1=33 sprzeczne

4.
4×3 + 2 = 5×3 -(3 - 1)
12+2=15-2
14=13 sprzeczne

tu wychodzi że rzadne
2010-02-10T22:50:23+01:00
1)
4t-4=t+5
3t=9
t=3

2)
1.
½×3 - 2 = 5 - 1×3
1,5-2=5-3
-0,5=2 sprzeczne

2.
⅔ ×3 + 2 = ⅓ (3+9)
5=6 sprzeczne

3.
3 - 4 = 3(2×3 + 5)
-1=3×11
-1=33 sprzeczne

4.
4×3 + 2 = 5×3 -(3 - 1)
12+2=15-2
14=13 sprzeczne