Odpowiedzi

2010-02-10T22:40:54+01:00
3 kg = 3000 g
6 dag = 60 g

3000 = 100
60 = x

3000x = 6000

x = 2 !

odp. syrop ma 2 % stężenie :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T22:42:28+01:00
W 3kg -6 dag cukru ( 0,06 kg) (6%)
W 1 kg :

0,06kg: 3 = 0,02 kg cukru (2%, bo 2%=0,02)

Więc cukru jest 2% a tego drugiego 98%


Pozdrawiam :>
2010-02-10T22:48:59+01:00
W 3kg -6 dag cukru ( 0,06 kg) (6%)
W 1 kg :

0,06kg: 3 = 0,02 kg cukru (2%, bo 2%=0,02)

Więc cukru jest 2% a tego drugiego 98%