Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T22:55:18+01:00
-7= -21: 3
3= 30:10
2i1/2= 10:4
-1,5= -3:2
-6,7= -67:10
2,28= 228:100
1= 2:2
0= 0:0 :D


Pozdrawiam :> :)
10 3 10
2010-02-10T23:00:28+01:00
Wszystkie te liczby są wymierne, ponieważ można je zapisać w postaci ułamka zwykłego.

-7=-14:2
3=27:9
2i1/2=10:4
-1,5=6:(-4)
-6,7=-67:10
2,28=456:200
1=473:473
0=0:23
8 2 8
2010-02-10T23:31:57+01:00
Są o liczby wymierne ponieważ można je zapisać w postaci ilorazu oc liczb całkowitych czyli w postaci ułamka zwykłego :)

-7=-28:4 (-28/4)
3=9:3 (9/3)
2i1\2= 20:8 (20/8)
-1,5= -12:8 (-12/8)
-6,7= -67:10 (-67/10)
2,28= 228:100 (228/100)
1=555:555 (555/555)
0= 69:0 (69/0)

Pozdrawiam :)
10 3 10