Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T22:50:01+01:00
Bardzo Cię kocham, dobrze o tym wiesz;
Zrobię dla Ciebie, co tylko chcesz!!!


Wybacz mi złe chwile,
I przyjmij życzenia miłe!

Pozdrawiam :>
4 3 4
2010-02-10T22:51:55+01:00
Dzień szczęśliwy, dzień jedyny, dzień Św. Walentego,
a więc pragnę złożyć Ci życzenia:
zdrowia, szczęścia, powodzenia.
W każdej chwili i godzinie
niech Ci życie ze Mną słodko płynie.
Takie to życzenia Tobie śle, ta co właśnie kocha Cię

Jak przystało w Walentynki,
Chłopak pisze do dziewczynki,
Życzę Ci wszystkiego dobrego,
Byś miała kogoś kochanego,
Na co dzień uśmiechu i radości,
Byś wyróżniała się wśród szarości.

Te życzenia Ci przesyła
Walentynka pewna miła.
W dniu tak pięknym i wspaniałym,
życzę Tobie sercem całym
dużo szczęścia, namiętności
niekończącej się miłości!

Dziś zakochani Święto swoje mają,
Dzisiaj moc życzeń sobie składają.
Ja też chciałbym życzyć Ci,
Byś zapomniała co to łzy.
By każdy dzionek życia Twego,
Był lepszy od dnia poprzedniego.
By szczęście Cię nie opuściło,
By nic Cię w życiu nie zmartwiło.
1 5 1