Odpowiedzi

2010-02-10T22:59:15+01:00
Tomek nie ma ojca.=Tomek nie ma ojca brak wielkeij litery na początku dania
Tomek nie ma ojca Tomek nie ma ojca brak kropki
Bóraki rosną. Buraki rosną. błąd gramatyczny
marek polazł do domu Marek poszedł do domu - sland młodzieżowy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-10T23:01:25+01:00
Kupię topur. (błąd ortograficzny)
Kupię topór.

Lubię, siebie taką jaka jestem. ( interpunkcyjny)
Lubię siebie taką, jaką jestem.

Co stało się? ( kolejność wyrazów)
Co się stało?

Lubię jeździć na rowerze i jeździć na łyżwach. (językowy)
Lubię jeździć na rowerze i łyżwach.

Ta książka jest spoko. ( język codzienny, powszechny jest niedopuszczalny w pracach :)
Ta książka jest ciekawa.