Kto przetłumaczy na polski ten tekst?:
Vile Jugendliche haben ein Haustier - einen Hund, eine Katze, ein Meerschweinchen, Fische, Wellensittiche und andre. Warum? Ein Haustier kann zu einem guten Freund werden. Hund oder Katze begrÜßen die Familie, die von der Schule oder von der Arbiet nach Hause kommt. Sie sind gut gegen Stress. Man kann mit ihnen spielen und es macht viel Spaß. Die Haustiere machen uns gesÜnder. Wir mÜssen den Hund morgens und abends ausfÜhren. so kann man viele neue Leute kennen lernen. Haustiere kÖnnen gut zuhÖren und meckern nicht, sie lieben uns.

3

Odpowiedzi

2010-02-11T07:42:43+01:00
Młodzi ludzie mają wiele domowych - psów, kotów, świnek morskich, ryb, papug, i inne. Dlaczego? Zwierzak może być dobrym przyjacielem. Zapraszamy rodziny do psa lub kota, który przychodzi ze szkoły lub pracy do domu. Są dobre na stres. Możesz grać z nimi i to sprawia dużo radości. Zwierzęta czynią nas zdrowsi. Mamy psa, który przebiega w rano i wieczorem. więc można spotkać wielu nowych ludzi. Zwierzęta nie są dobrymi słuchaczami
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T07:43:15+01:00
Młodych ludzi domowych - psów, kotów, świnek morskich, ryby, papugi, i inne. Dlaczego? Zwierzęta domowe mogą stać się dobrym przyjacielem. Zapraszamy rodziny psa lub kota, który przychodzi ze szkoły lub pracy do domu. Są dobre na stres. Możesz grać z nimi i to sprawia dużo radości. Zwierzęta czynią nas zdrowsi. Mamy psa, który przebiega w rano i wieczorem. więc można spotkać wielu nowych ludzi. Zwierzęta mogą słuchać dobrze i nie skarżą się, że nas kochają.
2 1 2
2010-02-11T07:44:05+01:00
Młodzi ludzie domowych - psów, kotów, świnek morskich, ryby, papugi, i inne. Dlaczego? Czy zwierzę, aby stać się dobrym przyjacielem. Zapraszamy rodziny psa lub kota, który przychodzi ze szkoły lub pracy do domu. Są dobre na stres. Możesz grać z nimi i to sprawia dużo radości. ...
1 5 1