Odpowiedzi

2009-10-11T17:54:00+02:00
Dzięki prawdzie żyjemy w zgodzie. Gdy kłamiemy to kłamstwo zawsze przegra a prawda zwycięży. Fałsz zawsze wyjdzie na jaw wyjdzie szydło z worka , wyjdzie oliva na wodę. Gdy mówimy prawdę czujemy się czści.
2009-10-11T17:57:15+02:00
W życiu chrześcijanina prawda odgrywa dużą rolę.Ma ona dużo zalet.Jest zgodnością z innymi ludzmi;).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T17:58:32+02:00
Jezus jest dla nas prawdą. Już w przykazaniach Bóg zabronił nam kłamać [Nie będziesz mówił fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.]. Dla chrześcijanina prawda jest bardzo ważna, dążymy do niej. Prawda nas wzmacnia w wierze. Skoro Bóg jest prawdą to jeśli w niego wierzymy to wierzymy także w prawdę. Bóg oczekuje od nas, że będziemy głosić prawdę.