Odpowiedzi

2010-02-11T09:29:35+01:00
Http://translate.google.com/translate?hl=pl&langpair=en|pl&u=http://www.wikihow.com/Create-a-Webcast-for-Free-Using-Broadcam




http://translate.google.com/translate?hl=pl&langpair=en|pl&u=http://www.ehow.com/how_2266706_create-free-webcast-using-broadcam.html
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T12:20:54+01:00

http://translate.google.com/translate?hl=pl&langpair=en|pl&u=http://www.ehow.com/how_2266706_create-free-webcast-using-broadcam.html

Na tej stronie możesz zrobić tego webcasta ;D