Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T09:17:17+01:00
Adam Cisowski :
- 17 lat
- Był uczniem siódmej klasy w męskim gimnazjum w Warszawie. - przezwisko szatan
- wysoki
- Wyglądał na trochę roztrzepanego
- Jego sylwetka była "niefortunna", a włosy były często zmierzwione
- Chłopiec miał przenikliwy i śmiały wzrok
- sprytny ( Rozwiązał tajemnicę drzwi, a także odkrył metodę, według której profesor Gąssowski odpytywał uczniów, a także osobę, która zjadła jego lody)
- odważny, bo wziął winę na siebie
- Był spostrzegawczy, o czym świadczy to, że znalazł nitkę w księdze rachunkowej
- był bardzo mądrym chłopcem, potrafił przetłumaczyć list napisany w języku francuskim
- Potrafił przewidywać niektóre sytuacje
- koleżeński wobec rówieśników, gdyż np. nie wydał Stasia. - Zawsze był gotowy i chętny do pomocy
- Miał bardzo dobre serce, o czym świadczy to, że Francuzowi oddał swoje przykrycie
- Adam był dobrze wychowany i taktowny

2010-02-11T09:19:58+01:00
Bohaterem książki pt ,,Szatan z siódmej klasy '' był Adam Cisowski . Miał 17 lat . Uczęszczał do siódmej klasy gimnazjum w Warszawie . Adaś był dobrze zbudowany , wysoki , dlatego wyglądał na silnego .Jego włosy były w całkowitym nieładzie , a oczy duże i jasne o przenikliwym spojrzeniu .Bohater był sprytny jak i zarazem przebiegły .Adaś był dobrze wychowany i taktowny.
Miał wiele ciekawych pomysłów , które rozwiązywały wiele zagadek. Uważam chłopca za bardzo pozytywnego bohatera , strasznie go polubiłam ,Mimo , że nazywano go szatanem miał dużo zalet . Bardzio chciałabym go poznać i odkryć z nim jakąś zagadkę.

Ps: Ja miałam tyle;D
xD
Sama pisałam ;)
Pozdro^^