Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T09:35:13+01:00
Kolejność wykonywania działan

81-(72-91:7)+26x5= 81 - ( 72 - 13 ) + 130 = 81 - 59 + 130 = 81 - 189 = - 108

19904 - 456 x 39 +1428 : 44= 19904 - 17784 + 32,45 = 19904 - 17816,45 = 2087,55



2 3 2
2010-02-11T09:36:10+01:00
81-(72-91:7)+26x5=81-(72-13)+130=81-59+130=152
19904-456x39+1428:44=19904-17784+32,45=2087,55

najpierw zasady, działania w nawiasach
mnożenie ,dzielenie , dodawanie , odejmowanie

ten drugi przykład chyba jest żle przepisany
2 5 2
2010-02-11T09:38:50+01:00
81-(72-91:7)+26x5=81 -(72-13)+130 = 81-59+130= 152

19904 - 456 x 39 +1428:44= 19904-17784+32 5/11 = 2152 5/11
1 1 1